Op 2 oktober van dit jaar is het weer zover: de Dag van de Natuur! Op deze dag organiseert GlobeGuards voor de 13e keer de grootste veiling van natuurbelevenissen, die aangedragen zijn door de leden van GlobeGuards, waaronder Gorilla Stichting Nederland. Tijdens de veiling kunt u genieten van een feestelijk driegangendiner, aangeboden door Koninklijke Burgers’ Zoo. De veiling wordt wederom enthousiast geleid door veilingmeester Frank Buunk, van Kunsthandel Simonis & Buunk.

U bent van harte welkom op woensdag 2 oktober voor de Dag van de Natuur 2024. Het programma start om 16.45 en duurt tot 22.00 uur.

Eregast en keynote speaker
De eregast en keynote speaker dit jaar is Jessica den Outer. Zij zal voorafgaand aan het veilingdiner vertellen over haar werk als ambassadrice voor de natuur. Jessica den Outer is namelijk betrokken bij de internationale beweging voor Rechten voor de Natuur. In het voorjaar van 2023 verscheen haar boek hierover en in maart van 2024 werd ‘Stichting Rechten van de Natuur’ gelanceerd. Lees meer over Jessica den Outer.

Kosten?
Geen! Maar ook al zijn er geen kosten verbonden aan deelname, iedere aanwezige wordt natuurlijk wel geacht ruimhartig bij te dragen aan de natuur! GlobeGuards heeft de ANBI-status en daarmee is ieder eindbod, afhankelijk van het veilingitem, gedeeltelijk of geheel fiscaal aftrekbaar.

Jouw bod, jouw bijdrage aan de natuur
De opbrengst van deze veiling is voor Gorilla Stichting Nederland en de GlobeGuards leden een zeer belangrijke inkomstenbron voor projecten die zij steunen. De voorgestelde natuurbelevenissen zijn unieke ervaringen of het zijn exclusieve items die door de organisaties ingebracht zijn. De prijzen van de veilingitems variëren van ongeveer € 150,- tot ruim € 10.000,-.

In de veilingcatalogus die je van te voren digitaal ontvangt, kun je uitgebreid lezen over alle items en zo bepalen waar je op wilt bieden. Jouw biedingen maken het verschil voor de natuurbeschermers in het veld!

Koninklijke Burgers’ Zoo sponsort de locatie en het feestelijke diner om zo een optimale ambiance voor alle gasten te creëren.

Aanmelden voor de veiling
Wilt je erbij zijn op 2 oktober? Meld je dan nu aan voor de Dag van de Natuur 2024!

Foto Credits: GlobeGuards