We hebben goed nieuws! Gorilla stichting Nederland is door de Belastingdienst vanaf 24 september 2015 aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). De Belastingdienst bepaalt of een instelling aangemerkt wordt als ANBI.

Als een goed doel is aangemerkt als ANBI, dan weet je zeker dat je geen schenk- of erfbelasting hoeft te betalen. Voor ANBI’s is er namelijk een volledige vrijstelling opgenomen. Dat betekent dat giften aan Gorilla Stichting Nederland gedeeltelijk of geheel aftrekbaar zijn de belasting.

Wil je ons steunen? Daar zijn we heel dankbaar voor. Je kunt je bijdrage storten op bankrekening:

NL19 SNSB 0926 4987 11
tnv Gorilla Stichting Nederland

Het kan interessant zijn om periodiek te schenken. Dit kan namelijk meer voordeel op leveren bij de belasting. Hoe werkt schenken met extra belastingvoordeel? Klik hier.