Iedereen doet online weleens een aankoop. Maar wist je dat je ons daar heel makkelijk mee kunt steunen? Als je weleens winkelt bij Bol.com, Zooplus, HEMA, Thuisbezorgd en nog veel meer online shops kun je ons enorm helpen. Het enige wat je hoeft te doen is een aantal stappen te nemen, voordat je de aankoop gaat doen. Het is niet moeilijk. Lees hier precies hoe je door online te shoppen bij kunt dragen aan ons goede doel – zónder dat het je iets extra’s kost!

Zo draag jij bij aan Gorilla Stichting Nederland met jouw online aankoop, in vijf makkelijke stappen:

1. Voor je een aankoop doet, kijk of de webshop terug te vinden is via deze link: https://gorilla.doelshop.nl/info Gebruik de zoekbalk bovenin: “Zoek in webshops”.
  2. Je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken: je krijgt dan een bevestiging van je aankoop en donatie. Maar dat hoeft niet; je kunt ook direct zoeken in de zoekbalk zonder account. In beide gevallen (door middel van een code in de link die automatisch wordt meegestuurd), herkent de webshop dat je een aankoop hebt gedaan en dat je aan ons wilt doneren.
  3. Als je op de link van de webshop hebt geklikt ga je verder zoals je dat normaal zou doen. Bij het afrekenen wordt door de webshop de unieke link herkend, gekoppeld aan onze doelshop website en krijgen wij automatisch de donatie.
  4. Heb je een account aangemaakt, dan ontvang je bericht als de donatie is gelukt.
  5. Zet https://gorilla.doelshop.nl/info in je favorieten of stel de link in als startpagina, zodat je dit voor elke aankoop kunt doen.

Help je ons mee? Wij zijn blij met elke steun die we mogen ontvangen! Natuurlijk is het ook altijd mogelijk een donatie te doen of kijk hier op welke manieren je nog meer kunt bijdragen om ons te steunen.

Foto: Joke Kok