De eerste digitale natuurveiling van GlobeGuards is een feit én met een fantastische opbrengst! Op 15 mei vond de veiling plaats. De online bieders waren erg vrijgevig en er is maar liefst ruim € 71.600 opgehaald voor het behoud voor natuurprojecten van over de hele wereld. Dank aan iedereen die geboden heeft!

Natuurlijk ook grote dank aan Venduehuis Den Haag; dit oudste veilinghuis van Nederland stelde haar jarenlange ervaring en expertise belangeloos ter beschikking voor deze veiling. Fantastisch, want zo gaat de gehele opbrengst naar natuurprojecten van leden van GlobeGuards waaronder Gorilla Stichting Nederland! Wij hadden drie veilingitems ingebracht die alle drie zijn geveild. Hiermee kunnen we de organisatie LAGA van Ofir Drori extra steunen met € 2.200, gaat er € 1.100 naar de medische zorg van de gorilla’s in GRACE en kan het borstroffel onderzoek in Mbeli Bai voor € 1.000 investeren in extra geluidsapparatuur.

Foto: GlobeGuards