“Dunner dan dit kan niet”. Dit is de slagzin van onze campagne om bewustzijn te creëren over het leed dat achter onze smartphones schuil gaat.

21 goede doelen, waaronder Gorilla Stichting Nederland, hebben een campagne gewonnen via NRC Charity Awards 2019. Deze campagnes, bestaande uit een advertentie en banner, zijn tot 20 augustus in diverse uitingen van NRC te vinden. Nu kan het publiek (jij dus!) stemmen op hun favoriet. Wij zouden het natuurlijk geweldig vinden als wij winnen!

Stem jij daarom op onze campagne via www.nrccharityawards.nl?

Hoe mooi zou het zijn dat de gorilla’s alle aandacht krijgen door de publieksprijs te winnen. Want daarmee zouden we nog een extra advertentie winnen zowel in NRC Handelsblad als nrc.next.

We willen Wesley Uyleman and Bart Roggeveen van Willem de Kooning Academy ontzettend bedanken voor het ontwerpen van deze advertentie. Jullie enthousiasme en deskundige advies waren geweldig!

Wil je meer weten over het verhaal achter de campagne? Ga dan naar: https://gorillastichting.nl/inzamelen/